Skip to content

Architektura 21szego wieku : Nowa wizja terminalu 1 na lotnisku we Frankfurcie – Forecourt / Grimshaw Architects

2 miesiące ago

431 words

Dzięki uprzejmości Grimshaw Architekci Grimshaw Architekci ogłosili niedawno ukończenie szczegółowego studium planowania przestrzennego dla Fraport, które zapewnia nową wizję istniejącego obszaru przeładunkowego na Terminalu lotniska we Frankfurcie.
Korzystając z kreatywnych rozwiązań projektowych, masterplan obejmuje wyzwania prezentowane na stronie wnosząc światło, zieleń i świeże powietrze do serca lotniska.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Obecny plac w Terminalu we Frankfurcie to kilometrowy pas środków transportu publicznego i prywatnego, który nie ma poczucia porządku ani wytchnienia od hałasu i spalin związanych z pojazdami.
Projekt Grimshawa dąży do uporządkowania ruchu na placach budowy, aby stworzyć dużą centralną przestrzeń publiczną, z szeregiem mniejszych pomieszczeń rozmieszczonych wzdłuż całej długości.
Dzięki uprzejmości Grimshaw Architects Podczas gdy podjazd jest środowiskiem miejskim, teren graniczy z obszarem uderzającej zieleni.
Okoliczny krajobraz leśny zainspirował projekt podwórza, a gęste nasadzenia na obrzeżach działek stopniowo stawały się bardziej miejskie i sterowane w kierunku centrum.
Delikatny baldachim również przewyższa cały plac, zapewniając schronienie przed żywiołami, pstrokate światło słoneczne i pozwalając na cyrkulację świeżego powietrza.
Dzięki uprzejmości Grimshaw Architects Przedzór składa się z dwóch pięter gęsto upakowanego ruchu w trybie mieszanym, siedząc nad halą handlową, sam zaaranżowaną na lokalnej stacji kolejowej.
Grimshaw opracował strategię, która ma umożliwić przeniesienie większości nowych obciążeń na placach budowy, od mostów lub czaszy, do nowych kolumn.
Rozwiązanie to ogranicza inwazyjną pracę strukturalną w środowiskach sprzedaży detalicznej i kolejowej i pozwala obiektom zachować pełną operacyjność w trakcie przebudowy podjazdu.
Dzięki uprzejmości Grimshaw Architects Logistyka i etapy budowy w ramach pracowitego lotniska były fundamentalne dla rozwoju konstrukcji czaszy.
Dla czaszy zdefiniowano mały, samostabilny moduł konstrukcyjny, pozwalający na maksymalną elastyczność fazowania daszkowego i eliminujący potrzebę tymczasowego usztywnienia ramy konstrukcyjnej.
Moduł konstrukcyjny jest pokryty dużymi, prefabrykowanymi, samonośnymi panelami, przyspieszając konstrukcję i minimalizując pracę na wysokości.
Sekcja Mówiąc o masterplanie, Andrew Thomas, partner Grimshaw, powiedział: Biorąc pod uwagę znaczenie pola do zdefiniowania pierwszego i ostatniego wrażenia pasażera na lotnisku, ambicją naszego projektu jest stworzenie środowiska, które inspiruje jego użytkowników, a zarówno klient, jak i pasażerowie mogą być z tego dumni.
Szukaliśmy rozwiązania, które równoważy funkcjonalność z uderzającą nową tożsamością, która stanowi przeciwieństwo liniowości istniejącej przestrzeni.
[hasła pokrewne: dachówka karpiówka wymiary, gips alabastrowy, instalacja elektryczna w domu drewnianym ]

Powiązane tematy z artykułem: dachówka karpiówka wymiary gips alabastrowy instalacja elektryczna w domu drewnianym